Zuzce jste poslali 202 tisíce korun

7. 4. 2021

Peníze z veřejné sbírky pomůžou mladé mamince po cévní příhodě.

Pro Zuzku jsme vyhlásili veřejnou sbírku, která k dnešnímu dni vynesla neuvěřitelných 202.000 korun! Díky, že jste nadační sbírku podpořili svými finančními dary. Zuzana peníze využije na rehabilitace, intenzivní rehabilitační pobyty a nákup kompenzačních pomůcek, které nutně potřebuje pro návrat do plnohodnotného života.

Chceme poděkovat vám všem, kteří společně s námi pomáháte, nakupujete naše charitativní náramky nebo posíláte peníze přímo na sbírkový účet Nadace Preciosa.

Rádi bychom také poděkovali sportovním klubům SuperFitness z Jablonce nad Nisou a Spartan Gym Jablonec, které na podporu naší veřejné sbírky pořádaly online sportovní akce.

Vidíme, že naše společné úsilí má smysl a jsme tomu nesmírně rádi.

Tato webová stránka používá cookies

Společnost PRECIOSA, a.s. Vás informuje, že tyto stránky využívají cookies. Podrobnější informace o cookies a zpracování osobních údajů naleznete v Prohlášení o ochraně soukromí a používání tzv. cookies. Žádáme Vás tímto o souhlas s používáním těchto cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.